الجمعة، 17 يوليو 2009

ماهوش بيتك....


ماهوش بيتك....

ومش ممكن في يوم أبدا

يكون قلبي في يوم بيتك....

ومن الأخر وجايبالك ,,

ومش عايزه اقولهالك

دا لو حصلت في يوم إني هسيب بيتي

فمش ممكن في يوم يقدر

يكون قلبك في يوم بيتي

.............

ولو طالت بك الوقفه على بابه

فمش ممكن في يوم يقدر

يفارق قلبي احبابه.....

..........

اكيد بيتك ماهوش بيتي

وجايز أحلى من بيتي

لأنه ساعات نكون شايفين

صوره حلوه وبرواز شيك

ونيجي نركب البرواز على الصوره

تتوه للصوره معالمها

وتتمنى تعيش تاني

بدون برواز مقيدها.....


أنـــــــــــــا بيتي(حبيته) و(حسيته)و

وياما سنين ومن قلبي

_اتمنيته

ولما لقيته كنت أنا لسه مش عارفاه

ولما دخلت من بابه

لقيت قلبي بيهمسلي

دا أكتر بيت انا حابـــــــــاه

وقلت أنا في بالي ساعتها

دي أول حاجه هاعملها

هاجيب برواز للصوره

عشاان تفضل كدا وياااااااه
..................

أنا نفسي وبدعيلك

وفي كل دقيقه بدعيلك

,,,, ومن قلبي

تلاقي في يوم طريق بيتك

عشان تتبروز الصوره

وده بإيدك

..................
ومش صعبه

لأنه معاك قلب جميل

ومش كارهاك ومش حاباك

لان إنت أكيد وأكيد

هتعرف بيتك من ملايين

وتندم انك مالقتوش وماعرفتوش

لانك كنت عنه مغمض وماشفتوش....

....................

هناك 46 تعليقًا:

romansy يقول...

الله الله الله

على كلامك الجميل والكلام اللى حسيته قوى
قوى

romansy يقول...

مهما الف ومهما ادور
مش عاوز غير قلبك بيت
مهما يلف بينا العمر
هتففضلى اجمل ما اتمنيت
*****************

تعبير بسيط عن كلامك الجميل

Asmaa يقول...

جميلة اوى يا منورة
اسلوبك سلس وبيوصل بسرعة
وجميلة نهايتها جدا

تسلم ايدك يا قمر

غير معرف يقول...

بسم الله

كلامك رائع وحساس اوى

بجد جميل

دمتى بخير

حنين

حسام غانم يقول...

اوووووووووووه

جاااااااامدة جدا

روعة بجد

kimo يقول...

رائعه وجميله
واجمل ما فيها البساطه
قلم متميز
تحياتي

محمد سعد القويري يقول...

ماهوش بيتك

القلوب لها أسرار

وأعجبني هذا التعبير


موضوع جميل

ومدونة مذهلة

جحا المصرى يقول...

روعة بجد تسلم ايدك

غير معرف يقول...

ازيك ياقمر

نورتينى فى قهوه العربى

بس دى انا عضوه فيها مش اكتر

انا مدونتى الاصليه اسمها همس الاحساس

لكن قهوه العربى مش مدونتى

وشقاوة اخر حاجه برضه انا عضوه فيها انا وصحبتى

بس البلوج بتاعى الاصلى همس الاحساس

وهكون مبسوطه لو نورتينى فيه

حنين

ادم المصرى يقول...

جميله مووووووووووت بجد وعجبنى جدا الاسلوب والاداء مشاء الله

blue-wave يقول...

والله كلمات اكثر من رائعه

لاسع افندى يقول...

جميله...بسيطه وخاصة اولها


تحياتى

هديـــل الـروح يقول...

ما شاء الله كلماتك بجد جميله جدا حستها والله
ربنا يوفقك
السلام عليكم

micheal يقول...

معبرة جدا جدا
تحياتي

أبو العريف يقول...

حلوه قوي بجد يا منار
عجبتني جداااااااااااا

حلو قوي التمرد اللي فيها

تسلم ايدك


تحياتي

Unknown يقول...

سلام عليكم أولا
الله الله على روحك الجميلة وحرفك الرائع
طيب أنا مليش بيت في النص تايه كده ولا كده ههههههههههه ربنا يباركلك في بيتك ويلاقي كل واحد ببيته الي يسكنه علطول حاكم الواحد بأه تايه وفي الشارع
ربنا يكرمك ويوفقك
دمتي بود
سلام عليكم مرة تانية

شريكة في المطعم يقول...

جميلة اوي ..واسلوبك بيعجبني جدا
اكتر جزء عجبني هو بدايتها
تسلم ايديكي ودام ابداعك

osama44 اسامه 44 يقول...

رائعه وروعه جميله جدا
دمتى مشرقه

واحدة مجنونة يقول...

بسم الله الرحمن الرحيم
حلوة قوي و حسيتها قوي قوي
جميلة و معبرة و غامضة في نفس الوقت
بجد لذيذة جدا
تقبلي مروري و تحياتي

قلم رصاص يقول...

بسم الله الرحمن الرحيم

جميل جدا الكلمات المرة يادكتور

ربنا يزيدك يارب

دمتي في ابادع وتميز

وطيبتم وطاب سعيكم وممشاكم

Arsenal Way يقول...

ما شاء الله يا منار
كلام جميل
و رساله واضحه
تسلم ايدك
احساسك عالي
تقبلي مروري وتحياتي دائما

سمسم/سما يقول...

السلام عليكم
اول زيارة هنا
ولقيت كلام جمييل جدا
كل واحد له بيتو
احيانا بنسكن فيه الي عاوزينو وبس
بس في ناس تدخل لوحدها
وبعدها كمده نقعد نفكر يانسيبها ينخرجها تاني

احساس طفلة محبة للرومانسية بس واقعية يقول...

بسيطة ورقيقة اوى
فيها احساس عالى
مشاء الله عليكى
امتلاكنا لبيوتنا
وتمليك بيوتنا برضو
شئ مش صعب بس عايز احساس وتفكير
عبرتى عنهم بسلاسة جميلة

تقبلى مرورى

منــار فايد يقول...

romancy
ربنا يخليك يااحمد كلامك عجبني اكتر

منــار فايد يقول...

باتر فلاي
اسماء ايه النور ده
فينك من زمان
يارب تكوني كويسه ياسمسم
بوسه ليكي

منــار فايد يقول...

haneen
ربنا يخليكي يارب ياحنين

منــار فايد يقول...

ادم المصري
شكرا جدا ربنا يكرمك

منــار فايد يقول...

blue wave
شكرا جدا لذوقك ومرورك الدائم

منــار فايد يقول...

لاسع افندي
متشكره جدا اولها فعلا احلى من الباقي

منــار فايد يقول...

هديل الروح
اول زياره
انا مبسوطه
يارب المدونه تكون عجبتك

منــار فايد يقول...

micheal
شكرا جدا ليك

منــار فايد يقول...

ابو العريف
ربنا يكرمك يارب
مش تمرد على قد ماهو صراحه
شكرا

منــار فايد يقول...

كاتب مصري
تايه في الشوارع؟؟؟
معقول للدرجه دي
كلامك جميل جدا
بارك الله فيك

منــار فايد يقول...

شريكه في المطعم
البدايه مازالت متالقه
اهم حاجه ان في حاجه عجبتك

منــار فايد يقول...

حسام غانم
ربنا يخليك ياحسام يارب

منــار فايد يقول...

kimo
شكرا بجد جدا

منــار فايد يقول...

محمد سعد القويري
اول زياره لحضرتك
يارب يكون بجد الكلام اللي حضرتك كاتبه
انا مبسوطه اوي بالزياره

منــار فايد يقول...

جحا المصري
شكرا ياجحا باشا
دا من ذوقك

منــار فايد يقول...

حنين
ماشي ياجميل
كويس انك قلتيلي
ولا يهمك انا هازور المدونتين

منــار فايد يقول...

osama44
شكرا جدا يااسامه
انا فيا حاجه مشتركه بينا
رقم44
دا رقم انا بحبه جدا جدا
وبدون اي سبب عارف لما حد بيسالني اشمعنى 44
مابعرفشي ارد

منــار فايد يقول...

واحده مجنونه
كل دا
جميله
معبره
غامضه
مجنونه
لذيذه

مرسي ليكي

منــار فايد يقول...

قلم رصاص
متشكره اوي
لللكلام اللي كاتبه حضرتك

منــار فايد يقول...

مصطفى ابو زيد
ازيك ياباشمهندس
يارب تكون تمام
شكرا اكتر ليك

منــار فايد يقول...

سمسم
منوره طبعا عندي
صدقيني ماحدش بيدخل بيت حد بدون رضاه
جايز احنا بنحسس اللي قدامنا ان مافيش مانع
وجايز بطريقه غير مباشره توصلنا اننا نقول مين سمحلهم يتدخلوا بينا
تاني مره منوراني

منــار فايد يقول...

احساس طفله محبه للرومانسيه
شكرا ليكي
تمليك بيوتنا للغير هو الاصعب

۩۝۩ Dr. Flavio ۩۝۩ يقول...

انا قلت رايي قبل كده ولكن لما قريتها تاني قلت لازم اديها حقها بزياده


جاااااااااااااااااامده (ماهوش بيتك)استمري على هذا النهج