الجمعة، 19 يونيو 2009

مبروك لمصر فوزها على ايطاليا؟؟؟؟









فرحــــــه انا عن نفسي كنت محتاجاها جدا وجت في وقتها اوي

ومتهيالي اي حد فيكم محتاج يفرح الوقت ده بالذات

كل واحد ينسى الامتحانات وينسى النتيجه

وينسى اي حاجه خاااااالص...أنا عن نفسي نسيت الباطنه
ونسيت اي حاجه قدام الفرحه الكبيره.....


الف الف مبروك لمصر.........وربنا يحميهم يارب فراعنه بجد...


المباراه كانت صعبه جدا بس بتوفيق ربنا الحضري عمل اقصى حاجه ممكن تتعمل

وحمص حمص حمص على راسنا كلنا....

اجمل حاجه كلنا نفتخر بيها اننا مصريين وبنحب مصر


ويارب دعواتكم كلكم نكسب امريكا باذن الله..........

أنا فرحااااااااااااااااااااانه


هناك 12 تعليقًا:

أبو العريف يقول...

مبررررررررررروووووووووووووووووك
الف مبروك
عملوها الوحوش
ياريتني كنت معاهم
يا ريتني كنت معاهم

ادم المصرى يقول...

ان شاء الله نكسب امريكا والبرازيل تكسب ايطاليا او تتعادل معاها ونصعد ونلعب على البطوله بقه يا رب ياااااااااااااااااارب ياااااااااااااارب تقبل مننا

نكمل رفع راص افرقيا والعرب ونوصل كورتنا لكل البلاد

الف مبروك لشعب الطيب

justice maker يقول...

فرحنا بمصر قبل ان تفوز على ايطاليا منذ احراجها للبرازيل سحرة العالم ظهرت لنا مصر كساحرة للسحرة

الف مبروك الفوز على ايطاليا وانشاء الله النهائي

كلنا فرحانين للفراعنه

لاسع افندى يقول...

وهلت البشاير

وبعد فضيحة الجزاير

لففنا الابطال كعب داير




تحياتى والف مبروك للفرحانين

بنجاواتى يقول...

السلام عليكم

الحمد لله على النصر
انا حاسس انه مش مجرد فوز فى مباراة عندى احساس النصر كده
يمكن لانه جاى زى شعاع النور من وسط الظلام

القصد ان احنا كلنا فحانين وربنا يديم علينا الفرح

وتحية خاصة منى للحضرى طبعا وتريكة اكيد وأحمد فتحى ربنا يحميه

تحياتى

osama44 اسامه 44 يقول...

بجد الف مبروك
احنا ليه قوزنا ؟ اولا انى الناس ديه مع ربنا بجد وعجبنى اوى صورة اللاعيبه وهى بتسجد بعد اى هدف ومع ذلك لكل مجتهد نصيب
ودلوقتى انا تيقنت اننا هنروح كاس العالم
دمتى بخير وسعاده

Unknown يقول...

مساء الخييييييييييييييييييييييير
احم احم
معلش هنكد عليكي شوية
بس برضه احنا كان معانا شوية حظ
و هما كان عندهم حبتين نحس !
دي كفاية الكورة اللي خبطت في المقص من فوق !
و كفاية اننا مشطناش اي شوطة غير هي كورة حمص و خابطة في العارضة و دخلت :D

بس عموما فرحان انا كمان لأني شفت المتش ده مع واحد صاحبي بره البيت في الهواء الطلق مع المنطقة كلها و طلع عيني و اعصابي باظت !

حلم بيعافر يقول...

عقبال امريكااااااا

Ramy Wasel يقول...

اهو احنا كده
يوم فى الطالع ويوم فى النازل
وخسرنا من امريكا

ربنا يسهل بقى فى التصفيات ونروح كاس العالم

شرفتينى بالزياره والتعليق
وبأذن الله اتبع مدونتك دائما

تحياتى
رامى واصل

منــار فايد يقول...

انا بشكر طبعا كل اللي نوروا المدونه وعلقوا عندي
ومش مشكله مااحنا لازم نخسر في يوم عشان نحس
بطعم الفوز...زودي كوره في الاول والاخر
ومايتاهلوش مننا عشان ماتش ومافازوهوش نقول عليهم كدا ونطلع عليهم كلام...

عمر اديب حتى لو سمع الكلام ده او مكتوب في جرايد زي مابيقولوا مافروض مايقولوش
لكنه بينهش في كرامه واعراض ناس
حسبي الله ونعم الوكيل

غير معرف يقول...

اكيد انتي دلوقتي زعلانه اوي
:(((((((((((

قلم رصاص يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الحمدلله بهدلنا البرازيل وكنا نستحق التعادل ان لم يكون الفوز

وكذلك الامر الحمدلله على فوزنا على بطل العالم ايطاليا

ومفيش نصيب في ماتش امريكا وقدر الله وماشاء فعل

هكذا هي الحياه وكرة القدم جزء منها

هناك مكسي وهناك خسارة وزي ماكسبنا وفرحنا بفوزنا

مفروض نتقبل الهزيمة بروح رياضية مهما كانت الاسباب

فعلينا تذكر الله في الفرح كي لاينسانا في الشدة


شكرا جزيلا دكتورة منار على البوست

وربنا يجعل كل ايامك سعادة

في حفظ الله