الخميس، 18 يونيو 2009

البوست باختصار...أنا بقدم اعتذار



البوست باختصار....... أنا بقدم إعتذار

لحد زعلان مني اكيد.......

وانا في حياتي والله العظيم عمري ماقصدت أزعل حد مني خالص

وخصوصا ..حد جميل اوي .يستاهل كل خير

انا ماعنديش اي كلام اقوله خالص

وماعنديش كمان اي جرأه اخد اي خطوه

اكيد انا الغلطانه من الأساس...

عندي احساس قوي بكدا

وفي نفس الوقت ماعنديش دليل على كدا..

ماعدتش عارفه ايه اللي بيحصل؟؟؟؟؟

حاجات كتير اوي بتحصل في وقت قريب اوي من بعضها

بتحطنا في مواقف صعبه اوي اوي....
مش عارفه ايه اللي هيحصل بعد كدا وبجد كمان
انا بقيت خايفه اوي ياترى القدر ممكن يكون مخبيلي ايه؟؟؟

هناك 8 تعليقات:

الشاعر الحزين يقول...

أعتقد انى أول تعليق

صح ؟؟؟؟؟

شوفى أنا هقولك على حاجه
يكفى الاعتذار والاعتراف بالخطأ
وأكيد الحد ده لو قرأ البوست ده
أكيد هينسى الزعل كله

تحياتى

ادم المصرى يقول...

والعافين عن الناس

متخفيش وخليها على الله

لو الانسان او الانسانه الى بتقولى انك مش عرفه انتى الى غلطانه ولا لاء لو بيحبك وخايف على الصداقه الى بنكو تنتهى بشكل مينفعش تنتهى بيه

مهما كانت غلطتك هيرجع ولكن متقوليش انا مش عرفه الزمن مخبيلى ايه خليها على الله وظنى بربك خير

انا عند ظن عبدى بيه

يبقه ظنى بربك خير

أبو العريف يقول...

ازيك يا منار
عودا حميدا

جميل ان الانسان يعتذر لما يحس انه زعل حد منه


تحياتي ليكي

لاسع افندى يقول...

جميل ان يعتذر الانسان عندما يشعر بانه اخطأ والاجمل ان يكون الاعتذار ايجابيا علنيا فيه تعويض عن الجرح


تحياتى

حلم بيعافر يقول...

كويس انك بتعرفى تعتذرى عن حاجة غلط
دى ناقصة ناس كتييييييييير

MaNoOoSh يقول...

اكيد لو حد قلبه كبير هيقبل الاعتذار ان شاء الله

منــار فايد يقول...

الشاعر الحزين
ادم المصري
ابو العريف
لاسع افندي
حلم بيعافر
منوووش


شاكره جدا جدا لمروركم الدائم
وانا عن نفسي ماكنتش عايزه المدونه تبقى مذكرات شخصيه...بس هي جت كدا...

ايام زمان يقول...

manar mahadesh eadar ezaal menek
enty zat elamar
daawatek