السبت، 30 مايو 2009

(تحديث) كولكشن امتحانات.......

تحديـــــــــــث.....
(هنوش) ماتت ياجماعه..انا كنت حاسه انها تعبانه اوي
بس ماكنتش متوقعه انها تموت...بجد بحبها اوي اوي
وصعبانه عليا اوي اوي...الغريب ان يومها بلـــــــيل
انا حلمت ان في عصفوره كبيره جايه تصحيني من النوم
قمت وبحكي لماما قالتلي جيبيها اكليها شكلها تعبانه يامنار
جيت جبتها واول ماشافتني نطت على ايدي وفتحت عنيها
وقمت حاطالها الاكل في بؤها..
ومافيش دقيقه لقيتها ماتت على ايدي.....
ماثر عليا اوي انها عاشت معايا وماتت على ايديا
قد ايه بجد امبارح كان صعب عليا.....
وكل ماحد يدخل الاوضه عندي يقولي ان ريحتها
لسه في الاوضه ماراحتشي....
قد ايه بجد الفراق صعب ربنا مايكتبه على حد...
اعذروني.......................................
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ادعولي ادعولي تعدي امتحاناتي يارب على خير

وامتحانات الناس اللي بتمحن كلها يارب.....

انا بعتذر بجد ياجماعه عن قله دخولي وبعتذر كمان لقله تعليقاتي عندكم

بس اوعدكم ان شاء الله انا بستغل اي وقت فاضي وافتح نت فيه ولو عشر دقايق

اقرا الكومنتات الجديده اللي وصلاني وانزلها وارد على تعليقاتكم......


عايزاكم كمان تدعوا(لهنوش)دي العصفوره النونو بتاعتي

تعبانه خالص ومش بتعرف تقف خالص على رجليها

وانا اللي باكلها علطول ومنيماها معايا في الاوضه..

انا بدئت اتعلق بيها جدا جدا وحسيت زي ماتكون بنتي...

والله الكلام ده بدون مبالغه....


بحبكم كلكم جدا جدا......ومش زعلانه خالص من اي حد فيكم

ومسامحاكم كلكم...

ماتخافوش مش هاموت....


كولكشن امتحانات يارب يعجبكم...قولولي ايه رايكم؟؟؟؟

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$


***آن الأوان ياقلــــبي

تفتتتتح الشبابيـــــــــــــك

تلاقيك خلاص ياعمري

من وحدتك اســــــتكفيت

ــــــــــــــــــــــــــــــــ

***نفسي في حاجــــات كتير

نفسي في حاجات تحـصل بجد

أقول بحـــــــــب لواحد في بالي

بس الأهــــم أتحـــــب بجـــد...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
***نفسي أحــــــــــبك نفسي ماتقوليش كفايه
هو امتى الحب كان له في يوم نهايـــــــــــــــــه....؟؟؟..
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***قد يتولد لأي شخص فينا شعور بالسعاده
هو بذاته لايعرف سببها..فتزول سعادته لسبب غير معروف...

وحينها يشعر بالندم.....

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***أجمل لحظات الحياه لحظات الصمت بينما

تتسابق العينان على الكلام وتأبى الشفتان....

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***علمتني الحياه أن الدمع الذي أذرفه

أغلى بكثير من الشئ الذي أبكي عليه....

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***حاول دائما بملأ قلبك بأقصى درجات الحب السامي

الحب الشريف.....الحب الرقيق

الحب الذي يدفعك إلى التغيير بدون أن تشعر أنت بذلك..

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***إلاهي قد علمت بأن عبدك

كسير القلب ترهقهه ذنوبه

وكم كنت في الســــَراء فظاً

وقد أعلنت في الضراء توبه

لقد آن الأوان لدمــــــع عين

تصارع حزنـــها في كل نوبه

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***إذا كان الحب في معناه داء

وفي حقيقته دواااااء

وفي شموخه إباااااااء

وفي جوهره دواااااااء

فليرفع العاشقيين رؤوسهم للسمااااااااء...

ـــــــــــــــــــــــــــــ

( أستودعــــــــــــــــــكم الله الذي لاتضيــــــــــــــــــــــع ودائعــــه)

هناك 28 تعليقًا:

شبه إنسانه .....( سهوره ) يقول...

وحشاااانى جدا يا منوره

وبقالى كتير مستنية بوساتك

وعلى فكره الكلام ده جامد جدا

المهم انك تعدى الامتحانات دى بقى

عشان أنا زهقت من الوحده

خدى بالك منك


سهوره

ادم المصرى يقول...

لاهي قد علمت بأن عبدك

كسير القلب ترهقهه ذنوبه

وكم كنت في الســــَراء فظاً

وقد أعلنت في الضراء توبه

لقد آن الأوان لدمــــــع عين

تصارع حزنـــها في كل نوبه

بجد كلماتك افقدتنى الوعى كلمات اكثر من ان تكون رائعه

الشاعر الحزين يقول...

مناااااااااااااار

حمدا لله على السلامه

ويارب معاكى يارب ويوفقك ويوفقنا جميعا

وترجعى بكل فرح وسعاده

وعلى فكره الكلمات حلوه قوى
لأنها من قلبك

تحياتى

مسدس صغير يقول...

ربنا يوفقك
اما الكولكشن حاجات جميلة
احييكى عليها
وخدى بالك من العصفورة
ههههههه
ربنا يوفق كل اللى بيمتحنوا

غير معرف يقول...

هيييييييييييييييه
اول تعليق


هروح اقرا واجي

غير معرف يقول...

جااااااااااامد موت كوليكشن الامتحانات ده
عجبني اوي

ودي اكتر حاجه عجبتني:

قد يتولد لأي شخص فينا شعور بالسعاده

هو بذاته لايعرف سببها..فتزول سعادته لسبب غير معروف...

وحينها يشعر بالندم.....


تسلم ايديكي بجد
:)

.............

ربنا معاكي يارب في امتحاناتك
وألف سلامه علي هنوش
:)

تحياتي

MaNoOoSh يقول...

ربنا يرزقك بمن يحب ويرضى
ربنا معاكي يا قمر ويوفقك في امتحاناتك ان شاء الله.

الكلمات اللى مكتوبة حلوة قوي وفيها معاني جميلة جداااااااااااااا.

شدي حيلك وان شاء الله امتياز.

romansy يقول...

الف سلامه لهنوش يا منار
وربنا يوفقك
فى امتحاناتك يارب
ان شاء الله هتنجحى وتجيبى تقدير كويس جدا

أبو العريف يقول...

ربنا يوفقك يا دكتوره

وان شاء الله تعملي كل اللي انت
نفسك فيه


جميل قوي الكولكشن ده

تحياتي

صمت المشاعر يقول...

ربنا يارب يوفقك في الامتحانات

والكولكشن كله علي بعضه حلو اووووي

دمتي بكل خير وسعاده

منــار فايد يقول...

بقايا انسانه
سهووووووووره
انتي وحشااااني جدا جدا جدا
ربنا يخليكي ليا ياجميل
واسمع عنك كل خير يارب

منــار فايد يقول...

ادم المصري
شاكره جدا لمرور حضرتك الدائم عندي
اصعب الاوقات عندما نتذكر خالقنا في وقت الشده

كل الود والاحترام

منــار فايد يقول...

هاجر زعبل
انتي انسانه جميله جدا جدا
وانا بدعو الناس كلها اللي تقرا مدونتي انها تزور مدونتك لانها اكتر من رائعه

قريت بوستاتك في المجله
رائعه جدا جدا

دمتي صديقتي

منــار فايد يقول...

mannnnnosh
منوراني
انا بدخل المونه بتاعتك ياقمر
عاجباني جدا مواضيعك
سامحيني مقصره في الردود عندك

خلي بالك من نفسك

منــار فايد يقول...

romancy
ربنا يخليك يااحمد يارب
ويكرمك

منــار فايد يقول...

ابو العريف

انا بقالي فتره طويله اوي مازرتش المدونه عندك
يارب تكون كويس
ان شاء الله لي زياره قريبا

منــار فايد يقول...

صمت المشاعر

اسعدتني زيارتك جدا للمدونه
يارب فعلا البوست يكون عجبك
وتستمر الزياره عنددي


شكرا ليك

ساره يقول...

منار
الف سلامه هنوش حبيب قلبي
انا فاهمه لما تقولي انك حاسه انه ابنك لانه نفس الشعور اللي احسه مع قطتى بوسبس
الله يحفظه لكي يارب

اما عن بوست فهو رائــــــــــــــع
احترت ايش اختار من فقرات
بس اللي عشقتهم بجد اللي عن السعاده وعن الدموع

هذي
قد يتولد لأي شخص فينا شعور بالسعاده
هو بذاته لايعرف سببها..فتزول سعادته لسبب غير معروف...
وحينها يشعر بالندم.....

وهذي
علمتني الحياه أن الدمع الذي أذرفه
أغلى بكثير من الشئ الذي أبكي عليه....

اه يوفقك فى امتحاناتك ياقمر

well يقول...

ربنا معاكى انتى وكل الطلبة وخلى بالك من عصفورتك ليكون عندها انفلونزا الطيور
يارب وفق طالبة المسلمين الى ما تحبه وترضاه

محمود ابوالعزم يقول...

ربنا يصبرك على فاق عصفوتك يا منار
أنا مقدر ان شعرة الواحد مع اي حاجة بتخليه غالي في حياته مابالكم لما تبقى الحاجة دي لها روح زي العصفورة
عجبني في الكولكشي الجمل اللي فيها تأمل
جميلة جدا

كراكيب يقول...

ايه دااااااااه
البقاء لله يا اوختشي والله ماكنتش احب اجي ازورك في ظروف زي خاااااااالص

لا بجد معلش فعلا يعني... المهم انتي بس شدي حييييلك بقى في الامتحانات ومش عايزين دلع
ماشي

مستنيينك بعد الفاصل

miro el niro kwaniro

MaNoOoSh يقول...

بقولك ايه.. انا اعتقد ان الموضوع دة بتاعك
http://vb.mazikaok.com/thread1820.html

ادخلي على اللينك دة وشوفيه.. وبعدين ابقى تعالي اقري اخر بوست عندى لو قدرتي

ساره يقول...

منار حبيبتي

الله يرحم هنوش ويصبرك
بجد زعلت عشانها
بس الله رحيم اكيد اخذها لحكمه نجهلها

خذي بالك من نفسك

منــار فايد يقول...

ساره
خلاص ماعدتش زعلانه
وربنا يخليلك فتوش لن شاء الله
خدي بالك منه
ومرسي اوي على المرور الرائع
ودمتي

منــار فايد يقول...

well
ماتخافشي انفلونزا الطيور مابتجيش لطيور الزينه
وربنا رحمها خلاص
شكرا ليك

منــار فايد يقول...

محمود ابو العزم
متشكره جدا ليك يادكتور
ومرسي على المرور
ويارب علطول

منــار فايد يقول...

كراكيب
thank y 4 visit me

منــار فايد يقول...

manoooooosh

قريت الموضوع بتاعك واتفاجئت
وحسبي الله ونعم الوكيل
اكتر موضوع بحبه فعلا يجي ويسرقه
يارب يكون في حل
وشكرا جدا على اهتمامك