الجمعة، 8 مايو 2009

أحلى كــــــــلام


رجعت عشان بحبــــــك

خفت لاتضيع مابين إديا

لاقلبي نسيك في ليـــــله

وماغبـتش عن عنـــــيا

سامحني بعدت عـــــنك

غصب عني كنت جارحه

وجيتـلك ياحــــــــــــبيبي

وياريت تقــــــدر تسامح



آه عايزه أقولك أحلى كلام

في عنيا حب وأحلى غرام

قرب تعال حبيبي خلاص

جنــــــبك انا


فرحه عنـيا في وقت لقاك

إحساسي بس إن أنا وياك

لا مســـــتحيل ياحبــــيبي

يضــيع حبنا


جيتــــلك مشتـــــــــقالك

ومعاك عشـــان تبقى ليا

ومافيش ياحبيــبي دنـــيا

غير وإنت قصــــــاد عنيا


لقيتك جوا قلـــــــــــــبي

ماانت اللي في قلبي حبه

دا صعـــب حــد يـــــقدر

يضيــــــــع حد َحــــٌبه
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
الكلام ده عجبني اوي اوي وسمعته في الراديو قلت انقله هنا اكيد هيعجبكم
وياريت ياجماعه التعليقات للكلام نفسه مش ليا لاني مش انا اللي كاتباه


هناك 8 تعليقات:

romansy يقول...

ايه الكلام الجميل دا
بس دلوقتى بقى اوقات كل شئ يهون حتى الحبيب
يلا بقى
ربنا يوفق كل من كان اننا نلاقى اللى احنا بندور عليهم

الشاعر الحزين يقول...

وأخيرا نزلتى بوست جديد

ألف مليون حمدا لله على السلامه

وبعدين يكفى ان كلمات جميله جدا زى دى
يكفى بس انها اتنقلت عن طريقك انتى

بجد كلمات متميزه جدا وجميله جدا

وبجد تسلمى على الاختيار المتميز

لكى كل التحيه

mimi يقول...

منورة
======

الكلام ده حلو أوي ... ودايما اختياراتنا تدل علي ما بداخلنا من مشاعر ...
ارجو لك التوفيق ....

سلامو عليكو

قلم رصاص يقول...

السلام عليكم

كلمات بسيط جدا ومعبرا جدا

دكتورة منار بالفعل انا كنت مصدق انه كلام حضرتك .. الى ان وقعت عيناي على تنويهك بأنه ليس كلامك

عموما أشكرك على البوست الرائع


تقبلي مروري

في حفظ الله

شبه إنسانه .....( سهوره ) يقول...

ازيك يا منوره يا قمر

وحشانى جدا

تعليقى ...

برغم رقه الكلام ده
بس الحب مبيدومش ومفيش حد يستاهل ان الواحد يضحى عشانه
وبس

وياريتنى كنت فى حالة أحسن من دى علشان أكتب تعليق كويس بس سامحينى يا منار أنا مخنوقه جدا هبقى أحكى لك

ادم المصرى يقول...

كلام جميل ورقيق اوى اوى اوى بجد وبجد مفيش حبيب يهون ابدا مهما كان فعلو ولو هان يبقه مكنش حبيب من الاساس كان مجرد تعود

الطائر الحزين يقول...

كلام جميل .. كلام معقول ... مقدرش أقول حاجة عنه
كلام فى منتهى اللرقة بجد تسلم اختياراتك يا حبى
منى..

منــار فايد يقول...

الشكر الكبير لجميع التعليقات
والعذر على التاخير
وشكر خاص لصاحبه القلب الطيب(الطائر الحزين)
اللي نورتني جديد
وخالص حبي وتقديري للجميع