الجمعة، 28 أغسطس 2009

بمناسبه ان نتيجتي ظهرت وجبت جيد جدا.....



لو هاقول اتاخرت في البوست المره دي انا عارفه.....انا حاليا في السعوديه
بس أنا اخدتلي كام يوم دلع من امتحانات وسفر جم ورا بعضهم .....وكملت ببرد مش راضي يسيبني....

وحشتوووووني جدا جدا وده بصراحه وبكامل قوايا العقليه....وبشكر جدا جدا كل حد سلم عليا يااجدع اصحاب عرفتهم

من غير مااشوفهم......

__________________________


انا عايزه اقولكم اني في السعوديه هنا تمام جدا جدا الحمد الله

ورمضان هنا جميل جدا جدا رمضان هنا ديني ديني بحت............

انا طبعا بتمنى كل حد فيكم يبقى كويس واموره تمام.....

الجو هنا حر اوي بجد حاجه لاتحتمل والتكييف ليل نهار شغال مش بيبطل ولا كانه شغال لو طفيته دقيقه كاني قاعده في صحرا.....

مصر حر طبعا بس انا كنت فعلا بتدلع لما كنت اقول كدا......الحر كله هنا.......

_______________________

******بابا كان واحشني جدا الحمد الله ربنا كتبلنا واتجمعنا ولقيته مبسوط اوي من المدونه بتاعتي

ولقيته مستغرب ان كل الناس دي بترد عندي....واكتشفت بقى انه حاطط مدونتي في الفيفورت عنده وبيتابعها...........

________________________-

هنا الحياه محدوده جدا وخصوصا كمان اني في اجازه والناس كلها في اجازه.........يعني لما حد ينزل الشارع يلاقي الشارع

فاااااااضي ونضييييييييييف جدا ومافيش حد ماشي خالص.....هدوء جميل جدا.....هما برضو معدورين ازاي هيمشوا في الحر ده

كل المشاوير لازم تتقضى بالعربيه......

_______________________--

سهوره وحشتني اوي(شبه انسانه تحاول الاقتراب)) كنا مفروض نتقابل قبل مااجي السعوديه بس ربنا ماكتبش

ان شاء الله هي اتفقت معايا وده قراري انها هتستناني في المطار وماتحاوليش ياسهر......

بحبك جدا يااحلى سهوره.....وربنا يوفقك يارب واشوفك عروسه قد الدنيا......

__________________________

انا لسه ده يعتبر اول اسبوع اجازه بالنسبه لي......عندي اجازه طويله الحمد الله يجي تلات شهور

عايزين نروح مكه بس خايفين جدا.........انفلونزا الخنازير منتشره هنا جدا جدا

وناس بابا يعرفهم كتير رجعوا من مكه وجاتلهم العدوى.....

ربنا يستر ان شاء الله ويكتبهالنا..........

___________________________

ساره(صاحبه مدونه ساره) عرفتها اكتر لما رحت السعوديه وبقينا اصحاب اكتر واكتر

هي زي العسل وقلبها طيب جدا جدا........كل سنه وانتي طيبه ياسرسوره

__ ______ _______ _____ ____ ____


(هااااااااااااام جدا)

النهارده بقى بجد عايزاكم تفرحوا معايا انا نتيجيتي ظهرت النهارده وجبت
(( جيد جدا))......

الحمد الله يارب........وده بالدات كان سبب اقوم اكتب بوست عشان تفرحو معايا.....

انا بقالي بالظبط سنه بادن الله وابقى دكتوره......دكتوره رسمي.وفهمي ونظمي كمان.....

الف الف مبروك لاي حد من دفعتنا يقرا البوست وبجد انا فرحاانه لكل حد فيكم وعقبال السنه الجايه ان شاء الله.....

______________

يارب نحاول على قد مانقدر مانضيعشي من رمضان اكتر من كدا......

ربنا يكتبلكم جميعا ويكتبلي التوفيق والخير........


هناك 32 تعليقًا:

Eng:Mona Fayed يقول...

منوره حبيبة قلبي
الف مليون مبروك ياأحلى دكتوره
وعقبال الماجستير والزمالة كمان
يااااارب من بقي لباب السما
ومبروك لكل زمايلك ربنا يوفقك يارب

اختك: منى

ستيتة يقول...

ألف مبروك يا مانورة
وعقبال التخرج يارب

شفتي سارة؟
من فضلك قد عشرين بوسة متتابعين مني
ربنا يجمعني بيها لأني بحبها حب خاص جدا

ربنا يتقبل منا ومنك رمضان وانا عارفة رمضان في السعودية متعة وروحانيات خاصة جدا
بس برضه في مصر هو رمضان الحقيقي :)

تحياتي

ساره يقول...

منار حبيبتى :)
انى اللي طيبه وزي السكر
واتمنى انى اشوفك بجد :)

الف مبروك ويارب اشوف دكتوره قد الدنيا يا احلى منار :)

بسمة انور يقول...

الففففففففففففففففففففففففففففففففففف مبرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووك
ربنا يوفقك دايما يقمرة

بالنوسبه للحر السعودى عندنا هنا قرينه فى الكويت حر ممييييييت ....... الحمد لله ربنا هيتوب عليا وراجعه مصر ههههههههههههه

مبروووووووك كمان مرة

أحمد سعيد بسيوني يقول...

ألف ألف مبروك

وعقبال التخرج ان شاء الله

رمضان كريم

وكل عام وانتم بخير

Arsenal Way يقول...

بسم الله
------
الفين مروكـ يا دكتوره منار
وعقبال التخرج ان شاء الله
يارب تكوني مبسوطه في الاجازه وربنا يتقبل منكـ
بالله عليكي لو عملتي عمره تدعيلي

osama44 اسامه 44 يقول...

الف مبروك
وعقبال الدكتوراه
وكل عام وانتى بخير وبسعاده
ورمضان كريم

Pink Dreams يقول...

ربنا يكتبهالك يا رب وتزورى مكه

والف الف مليووووووووووووون مبروك انك نجحتى

ودى بقى احلى زغروطه لاحلى منار

لوووووووووووووووووووووووووووووووووولى

لاسع افندى يقول...

الف مبرووووووووووووووووك
وكمان جيد جدا
تستاهلى زغروته لاسعه




تحياتى اللاسعه

غير معرف يقول...

مبروك
فين الحاجة الساقعة

قلم رصاص يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ألف مليووون مبروك يادكتورة منار
والله العظيم فرحت لك من قلبي

ربنا يوفقك يارب ومزيد من التوفيق والنجاح

والحمدلله ان السعودية طلعت على الاقل معقوله بالنسبة وترجعي مصر بالسلامة ان شاء الله

وربنا يتقبل منا ومنكم الصيام والصلاة والقيام والدعاء وصالح الاعمال

في حفظ الله

micheal يقول...

مبروك النجاح وأجازة سعيدة وكل سنة وأنتي طيبة يا منار

romansy يقول...

الف الف مبروك يا دكتوره

ليس فقيرا من يحب يقول...

لولولولولولولولولولولوى

الف الف مبروك يارب وعقبال

البكالريوس وترجعى يارب بالف سلامه

كل سنه وانتى طيبه يارب

المهندس يقول...

الف مليون مبروك .. وباذن الله نبارك السنة اللي جاية .. لما عمنا رسمي فهمي نظمي يوصل

انت هنا في المملكة ... يا مرحبا ..يا مرحبا .. وانا اقول ايه النور ده كله اللي عندنا ... خالص تحياتنا للوالد العزيز .. بلغيه احر سلاماتنا .. وشديد تحياتنا.

فعلا رمضان هنا ..اللي عاوز يخليه عباده وذكر يقدر ببساطة انه يخليه كده ... ربنا يتقبل منا ومنكم صالح الاعمال.

كل عام وانت والاسرة الكريمة بكل خير .. واعاده الله عليكم اعوما عديدة وسنوات مديدة بكل خير وامن وايمان باذن الله

غير معرف يقول...

مبروووووووووووووووووووووووووك

الف مليون مبروك يا دكتور وعقبال الماجيستير


وعقبال ما ترجعلنا بالسلامه يارب

حنين

لا تـــشـــتــــاق يقول...

كل سنه وانتى طيبه يادكتوره
ويارب دوما تكونى بخير
ومبروووووووووووووك التقدير
وتبقي احلى دكتوره
كل سنه والاسره كلها بخير وصحه وعافيه

المسلم الصغير يقول...

السلام عليكم.. كل عام وأنت بخير.. أنا مسلم.. نعم اسمي مسلم.. أنا سعيد والحمد لله بميلادي مع شهر رمضان المبارك وسأكون سعيدا أكثر بزيارتك..

شبه إنسانه .....( سهوره ) يقول...

وسع وسع

يا ساتر استر من دخول الحارة

حارة ايه بس انتى صايمة يا سهر ولا ايه

استنى بس يا منار وانتى مالك

يا ساتر استر من دخول المدونة

المدونة حلوة والناس مش قرارة

وعندنا نجاح

والناحج يرفع رجله

ايييييييييه ايده

هيييييييييييييييييييه

وياما سهرت جنبك ليالى أتاحيل عليكى تقومى

تذاكرى والفضل لربنا طبعا وبعدين ليا

وتشجعيى والشاى والقهوة اللى كنت بعمله لكى على الايميلات ياااااااااااااااه

والله فرحة كنت مستنياه من زمان من اول امتحاناتك اللى طلعت عينى دى

واللى حرمتنى من رؤيتك

قال يعنى هموت واشوفك

احم احم اه دا انتى وحششششششششششششانى مووووووووووووت

وان شاء الله نتقابل فى المطار

حبيبتك فى الله

سهووووووووووووره

MOHAMMED ELBANNA يقول...

مبروك منار
تقبل الله منا ومنك صالح الاعمال .
ولا تنسينا من دعائك وانتي في البلد المبارك .
كل عام وانتى بخير
تقبلي تحياتي
محمد البنا
طريق النجاح

فشكووول يقول...

السلام عليكم دكتوره منار

الف مبروك لحصولك على البكالوريوس عقبال التخصص قريب ان شاء الله

اصل انا كنت عند سهوره قلت اما اشوف منار شكلها ايه.

يا سلام يا منار ... حضرت رمضان فى السعوديه وكنت قاعد فى جده وكل يوم بالليل اسافر الى مكه فى الحرم يعنى اخدت رمضان كله فى الحرم تقريبا بس ليلة 27 رمضان بتبقى صعب جدا اكتر من الحج

تحياتى وكل عام وانت بخير

أبو العريف يقول...

اولا الف مبروك يا دكتوره

كل سنه وانت طيبه

والسعوديه هنا فعلا

فاضيااااااااااااااااااااااااااه

زي ما قال واحد صاحبي

مصر حياه بدون فلوس

وهنا فلوس بدون حياه

تحيا مصر يا منار

mohamed ghalia يقول...

مليووووووووووووووووون مبروووووووووووووووووك على النجاح
وترجعى بالسلامة

sara draz يقول...

الف الف الف الف الف الف مبروووووووووووووووك يا منار
انا اول مرة ادخل المدونة
وعجبتنى جدااااااا موووووووووت
وكلامك للناس حلو اوى بيدل على
حسن نيتك ولباقتك ^_^
وربنا يتقبل منا يارب كل اعمالنا فى رمضان يارب

د/ أحمد لاشين يقول...

الف مبروك يا دكتورة
وعقبال السنة الجاية
بس سؤال بس
هو انت عندك برد ؟؟؟
والا عندك حر ؟؟؟
اصلك قلتي الجملتين في بوست واحد وانا مش فاهم عندك ايه بالضبط

رمضان كريم وربنا يوفقك لطاعته

blue-wave يقول...

الف مليون مبروك يا داكتورة:))

blue-wave يقول...

الف مليون مبروك يا داكتورة:))

blue-wave يقول...

الف مليون مبروك يا داكتورة:))

blue-wave يقول...

كل سنه وانتى طيبه يا داكتورة:))
قصدى الف مبروك النجاح:))

منى يقول...

كلمة وحشتينى شوية عليكي يا روح قلبى
ألف مبروووووووك يا أحلي منار وعقبال السنة الجاية ويكون امتياز يا رب
وتجيلنا بالسلامة يا حبي عشان واحشاني جدا
أنا كمان نجحت يا حبيبتي وعندى خبر ليكي حلو....
بس أما ترجعيلنا بالسلامة ان شاء الله
اختك :منى مجدى

-_- يقول...

مبروك

غير معرف يقول...

ازيك يا منار أنا واحدة قريبتك مش لازم تعرفي مين بس حبيت أقولك ان انتو وحشنا أوي أوي و الف الف مبروك على النتيجة و ربنا يوفقك ان شاء الله و ادعيلنا ان ربنا يوفقنا لأن انا خايفة أوي من السنة الجاية :)و سلميلي على طنط و عمو مروة و محمد و منى . بقولك اييه: اوعي تزعلي عالمج أهو مج يفوت و لا حد يموت D:
سلام عليكم و خلي بالك من نفسك