الجمعة، 7 أغسطس 2009

!!!!!!!يابخته

ياما نفسي بجد أشيل دماغي وأرميه برا راسي
وان شاء الله حتى لو مده قصيره......
نفسي ابطل افكر في كل حاجه......
نفسي أريح دماغي من التفكير لو يوم بس يارب....
أصعب حاجه عندي.....
لما أكون مستنيه حاجه معينه
او مستنيه اسمع خبر.......
أو أكون مستنيه الوقت يعدي....
مش شرط يكون الخبر مهم بالنسبه لي ولا لأ.....
نفسي أروح مكان بعيد خالللص واقعد لوحدي هناك مده
ومش عايزه أشوف ناس خالص......
عايزه هدووووووووووووووووووء.......

هناك 45 تعليقًا:

The illusionist يقول...

اعتقد انى ممكن اكون الاول كده

The illusionist يقول...

يمكن انا مش عارف
بس نقول
اهلين
وازيك
واولا الصوره دى ملطوشه من عندددددددددددى
انا هبلغ عنك
وهطالب بحقوق الملكييييه
عاااااااااااااااااااااا
منوره يا منار
واقولك على حاجه
انا لما بزهق
ومخى يبقى مليان
ببص فى السما
وسيب دماغى تفكر فى اى حاجه فى السما
او ابص للميه
بس
بريح دماغى خالص
واخيرا
بتقولى مش عاوزه تشوفى ناس
المفروض مضغطش نشر تعليق
واروح بيتنا احسن
سلام يا منار

Unknown يقول...

اقولك
روحي اللسان في راس البر
و اقعدي علي الصخور و متقوليش لحد !


بس يا تري ! هتروحي ازاي لوحدك !!!!!!!!؟

لا تـــشـــتــــاق يقول...

بسم الله وربنا يستر
ياستى انشاء الله ترتاحى وتفكري بهدوء ومتعصبيش نفسك انا عارف ان الانتظار وحش لكن هتعملى ايه فالمطلوب انك تحاولى انتى من فسك انك تهدى وربنا يريحك من اى هم

بنجاواتى يقول...

بسم الله

واضح ان الاطفال عاملة عمايلها

ده احساس بيبقى جمييييييييييييييل جدا بنحسه قبل ما ننتهى من مرحلة علشان ندخل فى مرحلة جديدة

بس موضوع تشيلى مخك برة دماغك ده حاجة صعبة شويتين هههه

تحياتى

حاجات جوايا يقول...

بسم الله الرحمن الرحيم

ربنا يروق بالك يا حبيبتى
عارفة
املى البانيو وافتحى الدش البارد وعيشى بقى
ميهمكيش الموتور
فداكى الف موتور
المهم تروقى وترجعى فريش كده

دى وصفة مجربة
حاولى تستفيدى من نصايحى هههههههه


خالص تحيتى

Dr. Ibrahim يقول...

طبعا دى من أمنيات ناس كتير

واولهم انا :)

قلم رصاص يقول...

بسم الله الرحمن الرحيم

تصدقي بالله يادكتورة منار

نفس احساسي بالظبط

انا بعيش حالة قريبة جدا من اللي انتي قولتيها دلوقتي

تفكير دايما دايما دايما وفي كل حاجة ..مستني مرة عقلي يقولي : فاصل ونواصل .. شغااااااال على طول لما خلاص الواحد يعني حاسس انه بلغ حدود التفكير

انا اعتقد انه ده بسبب الرتابة والروتين في حياتنا اليومية.. تغيير الجو مهم جدا جدا جدا وعن تجربة والله يادكتورة منار لو ليوم واحد بس بتفرق كتير

انا مثلا لو نزلت المنصورة يوم واحد برجع بيتنا كأني كنت في رحلة نقاهه لمنتجعات أسبانيا
ههههههههههههههههه

باعتبار اني بقالي مدة طويلة حياتي رتيبة .. مش أبله رتيبة بتاعة الجغرافيا في اعدادي ههههههه

عموما بجد انصحك بالتغيير وبسرعه .. روحي اسكندرية يوم ولا حاجة..امال فين الدكتور محمد اخوكي..مش يخليه جدع كده ويفسحك .. دا حتى بالأمارة انتوا اخوات
ههههههههههههههههه

اتمنى لك السعادة وراحة البال عما قريب ان شاء الله

دمتي في حفظ الله

محمد المصرى يقول...

وانا نفسى اعلق عندك

ياريت ماتعتبيريهاش رخامة

المشكلة ان كلنا نفسنا نعتزل العالم

لكنها الحياة واللى عايشينها

مواضيعك دايما غريبة بس لذيذة

ربنا يوفقك وياريت ماتزعليش نفسك

منى سلام مصرى دائما

ساره يقول...

الحاله هذي تجينى كثير والله

”*°•.˜”*°•..سونه..•°*”˜.•°*”˜ يقول...

السلام عليكم .
هششششششششششششششش بس منار عوزه هدوء
يااااااااا بجد عوزه اعمل زيك يامنار بظبط
كل كلمه قلتيها والله نفسى فيها وحسيت بيها وبيكى
تحياتى اختك (سونه) .

ليس فقيرا من يحب يقول...

السلام عليكم

ازيك يا حبيبتى

كل سنه وانت طيب يا جميل

انا بقى الحمد لله حاليا عايشه الاحساس ده

دماغى مستئذنه منى شويه لاحسن قربت اتجنن

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

حاولى تغيرى جو

تقبلى تحياتى
فى حفظ الله

osama44 اسامه 44 يقول...

منار
اشكرك انتى بتحسى باللى بحس بيه
ساعات الواحد يجى عليه وقت عايز ينفرد بنفسه بعيدعن الناس
عارفه انا بعمل ايه اروح اقعد فى اى اوضه على جنب واقفل الباب وابتدى اتامل واراجع الافكار والمواقف اللى حصلت فى اوقات مختلفه
اشكرك

Pink Dreams يقول...

كلنا ساعات بيجيلبنا وقت ونحب ان احنا نبعد عن كل حاجه فتره كدا نعيد فيها حسابتنا او حتى لمجرد ان احنا نحس باهدوء النفسى

بوست جامد يا منار زى ما عودتينا

تسلم ايدك يا قمر

اموااااااااااااااااااااه

mohamed ghalia يقول...

هسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
هدووووووووووووووووووووووووووووووء

جحا المصرى يقول...

ياجدعااااااااااااااااااااااااان
هدوءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءء
خلو البت تركز

Maryama Qandil يقول...

صراااحة الصورة معبرةة اووي
بس ده تأثيره ايه؟؟؟!!!!

اتفسحي يومين واقفلي الموبايل وهتغيري من نفسنويتك,,,

ان شاء الله كل خير يجيلك يكون سعيد وحلو

دمتي بخير,,,,

لاسع افندى يقول...

دواكى على شاطىء البحر وقت المغربيه


تحياتى اللاسعه

ادم المصرى يقول...

عوزا هدوء يا بنت يا جدعا انتى

تعالى انا عزمك فى النادى عندى هقعد فى اجمل مكان واجبلك فشاااااااااااااااااااااااااااااااااااار

غير معرف يقول...

نمشى يعنى مش عاوزه ناس

هههههههههههههههههههههه

احلى حاجه الهدوء روحى اقفى على الشاطى

ومتفكريش فى حاجه خالص

حنين

الشاعر الحزين يقول...

لو عايزه هدوء بجد

اقعدى فى غرفتك أو فى البلكونه

وخدى معاكى المصحف واقرأى فيه

بس بشرط تتمعنى فى كل حرف تقرأيه

صدقينى هتنسى الدنيا وهتحسى بحلاوة القرآن

جربى ومش هتندمى

ربنا يارب يحققلك اللى فى بالك

دمتى فى حفظ الله

أبو العريف يقول...

مناااااااااااااااااااااااار

ازيك يا دكتوره عامله كيييييييييييف

فعلا يا بخته

انا كمان عايز اتخلص من الحمل ده اللي اسمه دماغي لمدة اسبوووووووووووووع

ستيتة يقول...

مفيش هدوء
لأني ببساطة نطيت
ولما نطيت انكشح الهدوء وجاءت العاصفة
ربنا ييسر لك بكرة
وافتقدتك النهاردة جدا
يوم الخميس فيه شبه لقاء في وسط البلد
ياريت تكوني جاية

تحياتي

blue-wave يقول...

نفس اللى جوايا بالظبط

۩۝۩ Dr. Flavio ۩۝۩ يقول...

يا بنتي احنا وصلنا لمرحله نحتاج لما هو ابعد من الهدوء

احمدي ربنا انك محتاجه للهدوء وبس

مستني البوست الجاي الجاااااامد بتاع

الفار وحوار مع منار

أي خودعه((=

۩۝۩ Dr. Flavio ۩۝۩ يقول...

وكمان عامله ابروفال .. ايه التحكم في خلق الله ده

يلا امرنا لله ...... مش تنشري تعليقاتي لو سمحتي لأني أرفض وأشجب وأدين هذا التعنت امام كومينتات الشعب الغلبان

وش بيطلع لسانه

micheal يقول...

وكأنك تقرأين ما بداخلي..انا بقي يا ستي بقالي حوالي 8 سنين مخدش أجازة خالص ودماغي مبتفصلش طوال ال24 ساعة..دي التلاجة بتفصل
:)
تحياتي

منــار فايد يقول...

the illusilent
الاول طبعا
انا بعتذر بجد عن الصوره
لو مزعلاك ممكن اشيلها
بس انت اصلا شكلك مش زعلان؟؟؟
انا مستنيه ردك
ومرسي اوي على المرور

منــار فايد يقول...

المعلم محمد
ياريت بجد بشكر مروك بشده

منــار فايد يقول...

لاتشتاق
بنجواتي
حاجات جوايا
مليون شكر على المرور
الاطفال عامله عمايلها فعلا دكتور بنجا
حجات جوايا الوصفه هجربها حاضر
كل سنه والجميع طيب

منــار فايد يقول...

قلم رصاص
مرسي اوي على المرور
محمد موجود بس مش فاضيلي
الروتين فعلا هو السبب
تحياتي وكل سنه وحضرتك طيب

منــار فايد يقول...

سونه
ساره
لنحيا في اجواء الحب
مرسي يااحلى اصحاب بجد
واضح ان الحاله مشتركه للكل

منــار فايد يقول...

osama44
لاشكر على واجب
ربنا يكرمك يادكتور
بس اقعد في اوضه واقفل على نفسي
دي هتزود الحاله

منــار فايد يقول...

pink dream
بشكر جدا
وبشكر مرورك اكتر واكتر

منــار فايد يقول...

محمد غاليه
جحا المصري
اشكررررررررررررررررر المرورررررررررررررر
جدا جدا

منــار فايد يقول...

am fopa
مرور اول رائع اسعدني
واشكره جدا

منــار فايد يقول...

لاسع افندي
تقبل شكري الاسع لشخصكم اللاسع

منــار فايد يقول...

ادم المصري\
انا هاتعزم على فشاااار ولا ايه
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لا ماتضحكشي عليا

منــار فايد يقول...

حنين
تمشي ايه دا كلام برضو
دا انا اللي هامشي وانتي تقعدي

منــار فايد يقول...

الشاعر الحزين
ربنا يكرمك ياعلاء يارب
اعذرني على قله مروري امتحانات بجد شاغلاني جدا

منــار فايد يقول...

ابو العريف
ياعيني الراجل ده اتحسد كل الناس بتقول يابخته
ارمي دماغك في اي مكان
ولو ساعه حتى
شكرا جدا على المرور

منــار فايد يقول...

ستيته حسب الله
مدونتي نورت النهارده
نورتي يادكتوره عندي
انا فعلا كان نفسي احضر
بس ايه الحظ ده
انا عندي امتحان الحالات يوم الجمعه
انا حظي وحش معاكم

منــار فايد يقول...

blu-wave
ازيك يادكتور يارب تكون بخير

منــار فايد يقول...

ميشيل
الحمد الله انا كويسه
شاكره جدا

منــار فايد يقول...

فلافيو
فار ايه بقى؟؟؟
احنا ماعندناش فيران....
بس نفسي اعرف بقى ليه الناس متضايقه اني عامله اشراف
ياجماعه دي مدونتي
بس مش هاقول غير كدا
وبعدين انا عامله اشراف عشان اللي زي الدكتور فلافيو يعرف هو داخل عند مين ويعمل حساب
هو انا شويه ولا ايه