الأربعاء، 25 فبراير 2009

لا بحبه ولا بقدر على بعده؟؟


بدايه كدا أي حد يقرا البوست دماغه لا تروح هنا ولا هنا؟؟؟؟

ماتخافوش ((انا حياتي بلا حسن))..

البوست ده لعيون الباطنه اللي خلصت النهارده وكان الامتحان..وزي مابدات زي ماخلصت مافيش فرق خالص..

جايه مبسوطه وجايبالكم مسرحيه بتتعرض عندنا في البيت علطول...بيني طبعا وبين حبيبه قلبي(سوسه)

وهي طبعا اسم على مسمى..هتسالوا هي مين ((مخدتي)) اللي لابحبها ولا بقدر على بعدها

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

انا/وحشتيني ياعمري معليشي كان عندي امتحان الصبح.على عيني وانا سايباكي.بس وحشتيني

سوسه/اااه طبعا طبعا ماهو باين حتى بالاماره اللي حصل بليل

انا/الف سلامه عليكي ايه اللي حصلك؟

سوسه/استهبلي يااختي واعمليهم عليا

انا/انا/لا بجد قولي بس انا عملت مصيبه ولا ايه؟؟

سوسه/ابدا ابدا ولا حاجه خالص ضرب الحبيب بقى.......دي جزاتي وانا ياما وقفت معاكي في المره والمره اخرتها بترميني على الارض..ماااااااااااااااشي كله عندالله هو عشان السرير سريرك..ربنا يسامحك

انا/لازم ارد طبعا واطلع نفسي زي الشعره من العجين...بس كدا ياسوستي ياحبيبتي هي أول مره ولا أول مره؟؟

وبعدين دا انتي ياما استحملتيني طبعا برد وبتدفيني..وخناقه بتنفعيني...(المخدات عندي ليها استخدامات ياما)

سوسه/ماااشي خلاص هاعيط.المهم هتنامي امته النهارده اصلك وحشتيني جدا جدا

وبتقول بصوت واطي(اما كنت اطلعهم عليكي)

انا/مااتخافيش النهارده امتحنت بقى ومافيش ورايا غيرك ياجميل

سوسه/ها وعملتي ايه؟

انا/كالعاده طبعا بدعت

سوسه/هي عادتك ولا هتشتريها وبصوت واطي(دا ذنبي)

انا/بتقولي حاجه ياسوستي

سوسه/لا ابدا بكح

انا/ماااشي بحسب ابقي اترزعي بقى على السرير لغايه مااجيلك..صدعتيني.وشكلك كدا خدتي عليا وده كتير..

سوسه/طبعا بليا جه ولقيتها بتقولي وانا جايه انام لسه فاكره ياهانم.ماكنتيش ناويه تتخمدي ولا ايه؟

انا/كان ورايا حاجات كتير انتي عارفه بقى اخويا مسافر الاقصر واسوان وانا اللي اتدبست في تجهيز الشنطه ورص الشرابات

سوسه/بجد والله وهايقعد اد ايه؟

انا/اسبوع وعشان كدا انا زعلانه

سوسه/ماتزعليش يروح ويرجع بالسلامه.على فكره ماتنسيش قبل ماتنامي تقفلي ام الموبايل بتاعك مابيبطلشي رن

انا/بضحك بصوت عاااالي الحقد الطبقي هيبدأ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ويستمر الحال كل يوم..خناق معتاد ويطلع الصبح وبصراحه برضو بتوحشني جداااا سوسه وخصوصا وانا قاعده في الراوند

وعلى رأي المثل:::(لا بحبه ولا بقدر على بعده)

هناك 12 تعليقًا:

بـسـمـــة صـــــلاح يقول...

هههههههههههههههههههههه
ايه ده يابنتي كنت هموت عليكي من الدحك
والله العظيم حسيت كإن المخده سوسه بتتكلم بجد
والله دمك شربات
ربنا مايحرمكوا من بعض
مش عارفه اديكي ايميلي ازاي والله انا مش حاطاه
خلاص هكتبهولك في تعليق تاني وابقي احزفيه اوكي

بـسـمـــة صـــــلاح يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
ايام زمان يقول...

حبيبه قلبي منوره
وحشتيني جدا جدا..
اخبارك ايه؟؟
مش معقول انا لقيت المدونه بالصدفه
بجد ماصدقتش
ياريت تقبلي مروري

ايام زمان يقول...

اولا/اي كلام منك وربنا بيبقى احلى وارق كلام
تاني حاجه/خيال غريب وطفولي شويه
بس بجد يابخت سوسه بتشوفك كل يوم
وانتي كمان يامنور ابقي برضو اقفلي الموبايل سوسه برضو عايزه تنام.البت برضو وراها اشغال الصبح بدري
متهيالي كمان ان الوقت ان خلاص عشان تجيبيلها موبايل حتى اديها القديم بتاعك....عشان برضو معاها حق بتحقد عليكي كدا...
بس على فكره انا حاسه كتير انك اتغيرتي على اما كنا مع بعض من زمان؟؟؟
وكمان انا لقيت المدونه بالصدفه
ياااااااااااااااااااه
من حسن حظي طبعا....
ان شاء الله لازم نتقابل قريب عشان وحشتيني موووووووووووووت
ووحشتني ايام زمان
واعرفك اخباري الجديده كلها
وصدقيني بجد يامنار اني وحشتني ايام زمان والحياه اللي كانت في السعوديه بجد تفرق كتير في كل حاجه..
انا طبعا طولت عليكي ياعمري
بس طبعا كلامي ماخلصشي
صحيح هقولك على خبر يبسطك اوي زيزي اختي اتخطبت وبتسلم عليكي جدا...

نصك التاني

منــار فايد يقول...

ايام زمان
مش مصدقه بجد والله ياعمري..
شفتي الدنيا صغيره اد ايه
وحشاني بطريقه كبيره جدا
وانا زي مانا والله ماتغيرتش ولا حاجه
مش عارفه اني حكمتي ليه عليا كدا
اكيد صح انا مش زي الاول
نزول مصر فرق معايا جامد....
بس برضو والله شفتي احنا بعيد اد ايه عن مصر
بس انا بحب مصر جدا ومش عايزه اسافر تاني..
والف الف مبروك لزيزي
فرحتلها جدا والله
وانا علطول مستنيه مرورك

ودامت بيننا المحبه في الله
نصك التاني

فتــافيت (رحاب الخضري) يقول...

الله سوسة فظيييييييييعة
مخدة عثثثثثثثثثثل

بجد هاموت من الضحك انتى سكر

منــار فايد يقول...

فتفوته فتافيت متشكره جدا على المرور
بس خلاص كفايه كدا انتو حطيتوا عينكم على البت سوسه ولا ايه للواد (لحاف) بتاعكم
جت متاخر فتافيت(سوسه)هانم مرتبطه....

لا ماتحاوليش خلاص
الحاجات دي قسمه ونصيب

د.خالدأمين يقول...

ياسلام ياسلام


فكرتينا بايام الامتحانات وخاصه الماده السوده اللي اسمه الباطنه

الحمدلله عدت علي خير


ايام كنا بنشوف فيخها المخده ونفضل نعيط نعيط لغايه ما نموت من العياط ومنعرفش ننام



انا خالع ضرسي وتعبان بس مبسوط قوي من البوست وفحان
اسيبك بقي اروح انام


نورتيني بجد واسمحيلي اضيف مدونتك عندي

منــار فايد يقول...

د.خالد
الف سلامه عليك ياراجل
سوسه دي عباره عن حاجه نونو كدا بتحصل عندنا كلنا
بس هي بتشمت فينا جامد على فكره....ههههههههههههههههههه

اسعدني مرورك

شبه إنسانه .....( سهوره ) يقول...

يا بخت مخادتك بيكى يا منار انتى زى العسل
وبجد بشكر لزيارتك
وياريت نبقى اصحاب

منــار فايد يقول...

شبه انسانه*
انا جدا بتعجبني مدونتك الرائعه
انتي انسانه تستحق المتابعه
وانا دايما من المتابعين لاصداراتك

امة الله يقول...

جامدة طحن يا منار فين موشن الضحك والتصفيق طول عمرك عثل هو ده كلام سوسة تسيبيها زحلانة كده انا سوسة بتاعتى ما بتزعلش منى لسه ايامها السودة معايا جية تسلم يا جميل ع الحاجات التحفة دى