الثلاثاء، 24 فبراير 2009

حاجه غريبه؟؟؟



انا بصراحه تعبانه


مافيش حاجه بتوجعني


بفكر كتير وقلقانه


ومش لاقيه حد بيسمعني


حاجه غريبه حصلالي


ماعرفشي بجد تبقى ايه


ولا انا عارفه اوصفها


ولا كمان اسميها ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هناك 9 تعليقات:

Unknown يقول...

أولا سلامتك ألف سلامة
على فكرة في كتير يسمعك بس انتي دوري كويس حواليكي بس مش حاسة بيهم
دوري هتلاقي ومستني أعرف فهمتي ولا لأ
مودتي

فتــافيت (رحاب الخضري) يقول...

سلامكتك يا قمر
واوقات بنلاقي نفسنا لوحدنا رغم وجودنا وسط زحمة

بس اكتبي اللي جواكي وكلنا سامعينك يا جميل

ميرسي على الزيارة

وهادخل المرة الجاية الاقيكي فضفضتي

منــار فايد يقول...

كاتب مصري/
مرسي جدا على المرور...
والموضوع له بقيه

منــار فايد يقول...

فتفوته...ايه النور ده...
ده وعد طبعا ان احنا هنبقى اصحاب

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

مالك بس
بصى اكتبى عشان ترتاحى
واحنا معاكى

بـسـمـــة صـــــلاح يقول...

السلام عليكم
انا فرحانه اني جيت عندك هنا
وحاسه اننا هنكون اصحاب حلوين بإذن الله
انا بقى يامنور قريت كل اللي انتي كتباه من بداية اول تدوينه لحد دي
وعجبوني كلهم وخاصة كمان بتاعة حنان وجمال
وعلى فكرة فضي غلك في الكتابه واحنا هنكون معاكي
انا بعمل كدا لما بحس حد مش فاهمني
ومش هيقدر يفهمني ابدا
مهما حاولت
وكمان بيبقى الواحد عايز حد يفهمه من غير ماينطق ولا كلمه
صح ولا لا
بجد الواحد تعب اوي
ربنا يسعدك
خلصتي امتحاناتك ولا لسا
انا رديت عليكي عندي
بس يعني ايه موار معلش بقى انا مش عايشه في مصر واختلاطي بالناس صحيح انا اجتماعيه اوي بس بردو مليش اصحاب مصريين اوي يعني
خلاص بقى انا هبطل رغي بس ردي عليا
ادلعك ايه هبقى ادورلك على دلع عسول بقى
ماشي
يلا سلام(:

منــار فايد يقول...

بسومه
ايه النور ده
مرسي جدا على الكلام الحلو اوي اللي انتي كاتباه..
وان شاء الله نبقى اصحاب
انتي بس كمان ذاكري كويس
وشكرا على المرور

ايام زمان يقول...

انا متهيالي عارفه انتي مالك
بس لازم يامنور تريحي نفسك شويه
وصدقيني انا هابقى معاكي علطول وهنرجع اصحاب من زمان...
عشان بجد انا من ساعت لما نزلت مصر عمري مانسيتك ولا نسيت طيبه قلبك ورقتك..

يارب ان شاء الله المره الجايه ادخل فيها الاقي كله تمام

(نصك التاني)

منــار فايد يقول...

ايام زمان
شرفني جدا مرورك والرد على كل مواضيعي البسيطه
وان شاء الله كل حاجه هتبقى تمام