الأربعاء، 13 يناير 2010

بوست ع الماااشي


النهارده أنا داخله مخصوص عشاان فرحاانه

بجد فرحانه جداا...

((الحمد الله))

لان ربنا رزقني بأخ معوضني عن كل حاجه في حياتي

ومجرد مابسمع صوته

بنسى أي حاجه وحشه حصلتلي أومضايقاني...

وضحكه عيونه بتخليني بحمد ربنا ع وجوده في حياتي

وحشتني( يامودي) أوي

وانت عارف اللي في قلبي ناحيتك

ونفسي اشوف الفرحه في عنيك علطول

هناك 22 تعليقًا:

ستيتة يقول...

ربنا ما يحرمك منه ابدا يارب ويحميه
ما شاء الله لا قوة الا بالله

قلم رصاص يقول...

ربنا يديم المحبه والود دايما بينكم يادكتوره منار

في حفظ الله

well يقول...

يا غالى عليا يا حبيبى يا اخويا
يا اغلى هدية من امى وابويا

تحياتى ليكم

Arsenal Way يقول...

ربنا يحفظه و يخليكم لبعض

و يكتبلكم الخير و السعاده .. آميييين

maioya يقول...

ربنا يخليهولك
ويخليكي ليها ويبعد عنكو اي شر
اللهم امين

z!zOoOo يقول...

ربنا يخليكم لبعض

وتدوم اخويكم يارب

سؤال رخم قوي قوي قوي ( بس مش قوي يعني )هو مين بقي مودي

D:

اللهم أدم حب كل المحبين في الله

تحياتي

سارة درويش يقول...

:) ربنا يخليهولك يااااااااااااااااارب ويحميه ياحبيبتي
انا كمان عندي اخ بالدنيا كلها ومودي بردو :)
يعني بصررررررررررة

أحمد الصعيدي يقول...

أبقي الله لك أخيك في خير حال ومودة مادام حيا



ربنا يسعدكو

لاسع افندى يقول...

ربنا يخليكو لبعض


تحياتى

يوميات شاب منوفى يقول...

ربنا يخليكوا لبعض ويديم بنكوا المحبه

мαησηα يقول...

ربنا يباركلك فيه حبيبتى وف عمره وشبابه ويخليه ليكى ومايحرمكيش منه ابدااااا

قولى امييييييييييييييييييييين

mony يقول...

ربنا يديم المحبه ولا تحرمكوش من بعض

Tamer Nabil Moussa يقول...

ربنا يحفظة ويخليكم لبعض

ربنا يوفقك ويكرمك

مع خالص تحياتى

ميرام يقول...

ربنا يخليهولك
(:
ويارب الدنيا تبقى كلها مباسيط
بالمناسبة .. هي في الواقع مش مناسبة
بس انا عايزة اسال انتي منين (:
(:

ساره يقول...

يارب يخليكم لبعض
مافي زي الاخ

الله يسعدكم يا منوري

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

قد أيه انتى جميله أوووى
ربنا يخليكو لبعض ويدووم الحب بينكم

الاخ دا نعمه مش يتعوض
أنا كمان ماليش غير أخ واحد انا وهو بس ومش اخوات بس احنا اصدقاء وأسرارنا مع بعض

انا حاسه بيكى حبيبتى

تقبلى مرورى الاول
تحياتى وقبلاتى
إيناس

osama44 اسامه 44 يقول...

ادام الله الحب بينكم
تحياتى ليكم

مسدس صغير يقول...

ربنا يخليكو لبعض
ويجمعكو على الخير دايما

mohamed ghalia يقول...

ربنا يحفظه ويحميه

غير معرف يقول...

ربنا يخليكم لبعض :)

ليس فقيرا من يحب يقول...

ربنا يحميه ويحفظه هو واخواتى وجميع

المسلمين

ويخليكم لبعض

حسام غانم يقول...

ربنا يرجعه بالسلامة إن شاء الله