الجمعة، 27 نوفمبر 2009

كل عيد خرفان وانتم بخييير



النهارده العيد....


ايوا أنا صممت أنزل البوست يوم العيد


كل سنه وانتم طيبيييييييييييييييييييييين


ويارب كل زواري وقراء مدونتي وأصدقائي


واللي يعرفني واللي مايعرفنيش


**بخير وسعيد ومبسوط**



بالمناسبه دي أنا عايزه كل واحد يدخل عندي

يكتبلنا أحلى مسج للعيد جاله وعجبه

ومن مين جاله؟؟

طبعا احنا عارفين ان عرض الالف مسج خلاص انتهى

بس برضو في ناس بتضحي ب30 قرش عشان خاطر عيوننا...


وعشان ماحدش يزعل مني

فأنا اللي هابدء..


المسج ده أول مسج يوصلني للعيد

من( نوره )واحده صاحبتي جدا من زمان أوي في السعوديه

فرحت جدا بيه لانها أول من افتكرني

وكمان عاجبني جدا وبعته لاصحابي

(سأسكب في معايدتي ودادي)

(وأهديها لمن سكنوا فؤادي)

(وأجعل نفحها مسكا وعطرا)

(ونبض القلب أبلغ من ينادي)
(عيدكم مبارك)






هناك 19 تعليقًا:

مسدس صغير يقول...

كل سنة وانتى طيبة يا دكتور
عيد سعيد عليكى وعلى الامة الاسلامية والاسرة الكريمة
حلوة الفكرة
جميلة الرسالة

romansy يقول...

كل عام والمسلمين فى مصر والعالم الاسلامى بكل خير ومحبة وسلام لكل الانام

عيد اضحى سعيد

اعاده الله على الجميع بالامن والاستقرار

والسرور والتسامح

غير معرف يقول...

كل سنه وانتى طيبه
عيد سعيد عليكى

well يقول...

كل عام وانتى بخير
تحياتى

well يقول...

يا من نرجوا لهم كل خير
واحببناهم فى الله لا غير كل عام وانتم بخير
تحياتى

mony يقول...

كل سنه وانت طيبه يامنار
وعيد سعيد

خواطر شابة يقول...

عيد سعيد اتمناه لك ولكل من تحبين
تحياتي لك

حلم بيعافر يقول...

كل سنة وانت طيبة
ومعييش رصيد
هههههههه

osama44 اسامه 44 يقول...

قبل اللمه والزحمه والفته واللحمه بعيد عليكى وبقولك هاتى حتة لحمه
هههههههههههههه
ايه رايك
كل عام وانتى منار يا منار
تحياتى

mohamed ghalia يقول...

كل سنة وانتِ طيب
وعيد سعيد عليكى وعلى كل اسرتك

غير معرف يقول...

اولا
كل سنه وانتي طيبه يا منار وربنا يجعل ايامك كلها اعياد ..:)

حلوه فكرة المسج
بس للأسف انا كل الناس باعتينلي كلام عادي مش مسجات مناسبات .. لو جتلي مسج حلوه هاجي اكتبهالك علي طوول ..:)

لاسع افندى يقول...

عيدسعيد
كل سنه والجميع بخير



تحيه لاسعه

قلم رصاص يقول...

عيد سعيد عليكِ يادكتورة منار وعلى الاسرة والامة الاسلامية كلها

وكل سنة وانتي طيبة

بخصوص الميسجات فبكل أسف كل اللي وصلني رسايل عادية

دمتي بكل خير

الشاعر الحزين يقول...

كل سنه وأنتى طيبه أنا عارف انها متأخره

بس مقصوده على فكره

أنا قاصد أتأخر لأنى ملحقتش أقولهالك أول واحد عشان كده حبيت أقولهالك أخر واحد لأن أول واحد وأخر واحد دايما بيكونوا مميزين عشان كده أنا حبيت أكون مميز

ويارب بقى محدش يقولها بعدى عشان أكون أخر واحد فعلا

بالنسبه للمسجات

أنا جالى كتير جدا بس اللى بجد حبيتها

من صديقى الدكتور رامى

بتقول

( كل سنه وأنت طيب هى يمكن كلمه عاديه لكن على قد مكانتى فى قلبك هتحسها )

دمتى بكل الخير

micheal يقول...

كل سنة وأنتي طيبة

مدونون من اجل الاقصي يقول...

السلام عليكم
كل سنة وانتي طيبة
يا حبيبتي
ربنا يعيدو علينا جميعا بالخير
اللهم اميناو
احلى مسج وصلني من وحده صاحبتي
مع كل زخة مطر
وبعدد مين حج واعتمر
بهنيكي
بعيد الاضحى يا قمر
وكل سنة وانتي طيبة
سما

محمد عبدالرحمن شحاته يقول...

وانت بخير
اسعدني المرور من هنا
تقبلي مروري

Dr. Ibrahim يقول...

تقبل الله منا ومنكم صالح الاعمال
على الرغم ان تعليقى بعد العيد انما فيه رسالة حلوة قوى حبيت أضيفها وصلتنى :-

لا أملك الكلمات ..
ولكني أملك قلبا يحبكم ويهنئكم بالعيد ..

كل عام وأنتم بخير

أبو العريف يقول...

ازيك يا منار وكل سنه وانت طيبه

معلش جات متأخره بس النت كان بيستهبل عندي

انا هقولك احسن ماسيج جاتلي

بس دي جات في العيد الصغير ومش هنساها


دي جات من حسام صاحبي في مصر بيقول فيها


" العيد مش عيد

وحبيبي عني بعيد

ويا رب تكون سعيد

وتجبلي ترنج جديد "


انا مسكتش رديت عليه


" كان نفسي العيد ييجي وانا وياك

واعدي عليك واتغدى معاك

وان كان في هدايا وللا ترنجات

هجيب للناس كلها وانساك "